Ga naar de inhoud

Goede voorbereiding

Om een goede tekst voor je te schrijven moet ik veel weten over doel en doelgroep en over je organisatie. Door een kennismakingsgesprek kan ik me daarvan een goede indruk vormen.

Goede afspraken

Als je in zee gaat met een tekstschrijver verwacht je niet alleen een sterke tekst, maar ook op tijd. Vertraging is vaak het gevolg van onduidelijke afspraken. Daarom maak ik veel werk van de briefing en offerte of opdrachtbevestiging. Ik houd me aan deadlines, maar kan dat alleen als jij gegevens op tijd aanlevert.
Zie ook mijn algemene voorwaarden.

Goede service

Natuurlijk wil je graag waar voor je geld. Dat bied ik graag. Soms door meer te doen dan alleen schrijven: verder kijken dan de tekst waaraan ik op dat moment werk of meedenken over de opmaak. Soms door juist minder te doen, te adviseren een bestaande tekst te hergebruiken.

Spreekt mijn werkwijze je aan? Maak dan een afspraak om de mogelijkheden te bespreken.

‘Ik schrijf of herschrijf teksten die veel informatie moeten overbrengen: dikke rapporten, webdossiers, jaarverslagen, factsheets. Vrij saaie teksten die nooit op een nachtkastje belanden. Om dan de onwillige of drukbezette doelgroepen daarmee toch bij de les te houden moet je alles uit de kast halen. ’